Saturday, March 25, 2006

Bigger Bang






De var jättegamla som väntat. Men efter att ha kommit ur sina rullstolar rockade de otroligt mycket för sin ålder... Suck! Jag tror att jag får köpa en riktig kamera iallafall. Bilderna är inte direkt högkvalitativa. Scenen var jättefin och vi satt på sjunde raden. Min favoritbit var när en del av scenen med gruppen lyfte och "svävade" över publiken och stannade mitt i. Och den enorma uppblåsbara tungan var också rätt kul. De spelade alla de vanliga populära låtarna och det hela var skitkul, "Satisfaction", "Sympathy for the devil", "Jumping jack flash", "Start me up", "Brown sugar" etc etc. Mick sa en hel del på japanska mellan låtarna som lät rätt kul. Fast de spelade inte en hel del av mina favoriter som "Paint it black" och "Mother's little helper" och "Play with fire".... What a drag it is getting old! ;)

Comments:
Hej Reza!

Jag är vän till din syster och hans man Azim. De visade mig din blogger en gång, sedan dess har jag tittat på din blogger flera gånger. Dina bilder och berättelser är fascinerande, man får en skymt av livet i Japan. Man känner med dina ord och bilder det fantastiska och exotiska livet du har där.

Jag ser fram emot fler bilder och kommentarer. Keep up the good work!

Mvh /Saied
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?